MaxiGame Forum HitPvP Hardwaren Forum Facebook Fan Page Twitter Official Page MaxiGame Official Discord Channer Youtube Official Page TR Dil En Dil


Toplam 9 Sayfadan 1. Sayfa 123 Sonuncu

  1. #1
    MaxiGamer
    AKN-C98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    25 Şubat 2012
    Konular 
    6
    Mesajlar  
    133
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  99
    R. Hali
    AKN-C98's: Horny

    [Packet Filter] SilkroadSecurity [Akıllı & Özelleştirebilir]

    Selamlar üstünde boş ve sıkıldığım vakitlerimde çalıştığım sıkıntımı gidericek bir packet filter yaptım ve stabil olduğuna karar verdiğim için paylaşmak istedim

    Özelliklerinden bahsedicek olursak :
    #1 Welcome message :

    Açıklama Kutusu
    Kullanıcı oyuna ilk girdiğinde hoş geldin mesajı verir.


    #2 Alchemy filter:

    Açıklama Kutusu
    Item belirlenmiş + seviyesine gelirse tebrik mesajı ve yine belirli seviyeye ulaşırsa daha fazla + basamayacağını bildiren mesajları ve kısıtlamaların olduğu özellik. #Advanced Elixir kullanımı kısıtlanabilir


    #3 Auto-notice:

    Açıklama Kutusu
    Otomatik olarak tüm oyunculara belirlenmiş mesajları yayınlar ve kaç saniyede bir atılacağını ayarlayabilirsiniz


    #4 Misc Restrictions:

    Açıklama Kutusu
    Bu bölümde 2 çeşit kısıtlama ayarı vardır 1.Academy oluşturmayı açma kapama 2.Guild union ve member limit ayarlama ve ftw de trace veya zerkin açık olup olmayacağını belirleme


    #5 Regional Restrictions:

    Açıklama Kutusu
    Burda bölgesel olarak içerisinde yer alan fonksiyonların nerelerde uygulunacağını ayarlayabilirsiniz mevcut fonksiyonlar :
    PK : Belirlenen bölgede pk engelleme
    Berserk : Belirnenen bölgede zerk açmayı engelleme
    Skill : Belirlenen bölgede belirlenen skillleri kullanmayı engelleme
    Item : Belirlenen bölgede belirlenen itemleri kullanmayı engelleme


    #6 Portal usage restrictions

    Açıklama Kutusu

    Bu özellik ise belirlenen portalları kullandıktan sonra kullanıcının birdaha kullanması için bekleyeceği süreyi burdan ayarlayabilirsiniz


    #7 Item usage restrictions

    Açıklama Kutusu

    Bu yerde kullanıcının kullandığı itemi ne şekilde kısıtlayacağınızı belirleye bilirsiniz isterseniz hiç kullandırtmayabilir isterseniz kullandıktan sonra bekletebilir veya ard arda kullanma limiti belirleyip limiti aştığında beklemeye girmesini sağlayabilirsiniz


    #9 TrafficFilter

    Açıklama Kutusu
    Programın içinde sizin ayarlamanıza gerek kalmadan ayarlanmış halde mevcuttur


    #10 HWID Limit

    Açıklama Kutusu

    Programda 6 çeşit HWID limit vardır bunlar:

    Bilgilendirme Kutusu

    JOB LIMIT = kullanıcı job limiti aşarsa başka karakteriyle oyuna job modunda giremez
    PVP LIMIT = kullanıcı pvp modundaysa limiti aştığında diğer karaktelerinle parti kuramaz veya partideyse pvp moduna geçemez
    FGW LIMIT = kullanıcı yarattığı fgw portalında fgw limiti aşarsa diğer karakterlerini o portalın içine çağıramaz
    FTW LIMIT = kullanıcı ftw limiti aşarsa ftw bölgelerine başka kendi karakteleri ile giremez
    CTF LIMIT = capture flag kayıt limiti
    BA LIMIT = battle arena kayıt limiti



    #11 Bilinen exploitlerin tamamı düzeltilmiştir

    Evet stall,exchange,exit gecikmeleri yok çünkü bu program karakterin pvp'de ve saldırı veya saldırı altında olduğunu otomatik belirliyor ve bugların yapılmasını böylece önlemiş oluyor #aynı zamanda kullanıcı pvp modundayken başka kullanıcılar tarafından exchange, party daveti gibi davetlerlede rahatsız edilemiyor bu özellik (@ftw, @ctf, @Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.arena) bölge farketmeksizin çalışıyor

    Bilgilendirme Kutusu
    İsteklerinizi belirtebilirsiniz ve sorun olursa da bildirirseniz çözümüne bakabiliriz



    Bilgilendirme Kutusu
    @Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız. olmasa projenin olmayacağı gerçeği hatta çoğu filterin kullandığı hwid özelliğine olanak sağlayan SroPP libi vsvs.. diye gider bu tanıştığıma pişman olmadığım kişilerdendir kendisi tavsiş aldığım tek kişidir kendisi programlamada (d*ş*x çünkü) o yüzden böyük credits goes to cemul

    16.05.2017 Güncelleme:
    Multi-DB
    {
    Bir oyunun ne kadar shardı varsa o kadar dbsi var demektir yani dicek olursak server listte server sayısı = shard sayısı, oyununuzda kaç tane shard varsa onları tanımlamanız gerekmektedir ve program her shardın içindeki referancedataları alır
    }

    Pincode
    {
    Rafa kaldırığım bir sistemdi kendisi ama tekrar ekledim özellikleri şunlardır :

    Kullanıcı oyuna girdiğinde chat ekranına !unlock {pincode} yazmak zorundadır eğer !createpin {pincode} ile bir pincodeu oluşturduysa doğru ise oyunu oynayabilir yanlış ise tolerans hakkı vardır o hakkı doldurunca veya pin code için olan bekleme süresini aşarsa oyundan oyuncu düşer ve üstelik botla giriş yapan oyuncular var ise !botauth {pincode} yazarak oyuna her bot ile giriş yaptığında pincode sorgusu olmadan bot ile oyuna giriş yapabilir eğer oyuna normal girerse yine pincode sorulur
    }
    Portal kullanım kısıtlamasındaki değişiklikler
    {
    Job nonJob diye ikiye ayırdım jobda hangi job tiplerinin kısıtlamaya dahil olduğunu belirleyebilirsiniz nonjobda job modunda değilkenki portal kısıtlamasının olduğu kısım
    }

    30.05.2017 Güncelleme:

    Bilgilendirme : Agent desteği agent kadardır yani ne kadar agent varsa otomatik yönlendirmeye sahiptir kendisi ve eğer oyuna giriş yapamıyorsanız LimitType "HWID" olan kısmı LimitType "IP" veya "NONE" yapın ¯\_(ツ)_/¯

    ++Bölgelere göre kısıtlamalar düzenlendi ve PK,Zerk ve Item fonksiyonları da bölge kısıtlamalarına eklendi

    ++Birkaç sorun giderildi özellikle cpu kullanımı ile ilgili

    ++FTW de Trace ve Zerk açma kapama ayarı eklendi

    ++RewardUser özelliği tekrar eklendi eğer kullanıcı belirlenen süre içinde oyunda olursa belirnenen miktar kadar silk kazanır (gerçek zamanlıdır oyunucunun silki alması için oyundan çıkmasına veya tp olmasına gerek kalmaz)

    +++ Mastery UP kısmındaki exploit de giderildi sisteme uygun bir şekilde düzeltildi

    ++Gelişmiş küfür filtresi eklendi evet nerdeyse tüm küfürlerin hepsini engelliyor diyebilirim mesela aralara _ - * % & gibi sembol koymaları veya uzatılmış olanları kısaca hepsi demiyim çünkü yaratıcı mutlaka vardır bilinen küfürlerin uzatma ve yazım şekilleri engelli hatta bunu abusefilter.txt den kendinizde ekleyebilirsiniz ve oldukça geniş filtreleme kapasitesi vardır bunlarıda ilerleyen zamanda açıklarım ama maalesef sadece GM Notice de bu yok :( gm sövmek istiyorsa freedomu onun olsun artık

    10.06.2017:
    BETA da final sürüm
    Lib olarak networkü C#'da en kaliteli tasarıma yakın denebilcek kadar kaliteli bir network tasarımı var daha iyisini şuanlık görmedim :(
    Tüm mantıksal hatalar giderildi herşey olması gerektiği gibi çalışıyor
    User list kaldırıldı yerine module architecture gösteren (JMX) panel eklendi
    İstatistik panelleri güncellendi
    Program tıpkı AgentServer + GameServer birleşimi gibi çalışıyor CPU kullanımı AgentServer ile paralel bir şekildedir AgentServer %5 kullanıyorsa Program %10 kullanıcaktır (network kısmında aralarında ağır yükte 1 veya 2 saniye fark oluşuyor maksimum (1000 karakter ile denendi))

    Gizlenmiş içeriği görüntülemek için tıklayın


    23.06.2017:
    Yapcak bişi cidden kalmadı sadece gm login control eklendi birde shard operating, examine, hidden kontrolleri programdaki server bölümüne eklendi başka bişey yok ¯\_(ツ)_/¯
    Trial kapasite 250 -> 350 gününde ise değişiklik yok
    Linkler kırıktı güncellendi

    ***.NET framework 4.6.2 kurulu olması gerekmektedir



    Güncellendi -> BETA 9.5 FINAL
    Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    Mesaj AKN-C98 tarafından (23 Haziran 2017 Saat 03:32 ) değiştirilmiştir.



  2. Aşağıdaki 23 üye AKN-C98 isimli üyeye bu faydalı mesajı için teşekkür etti.


  3. #2
    MaxiGamer
    kovboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    12 Ocak 2014
    Nerden
    Düzce
    Oyun
    Silkroad, BattleField 4
    Konular 
    36
    Mesajlar  
    934
    Edilen Teşekkür 
     186
     Alınan Teşekkür  :  466
    R. Hali
    kovboi's: Depressed

    Biraz inceledim oldukça çalışılmış bir yazılım gibi görünüyor. Devexpress DLL'leri için nasıl bir çözüm uyguladığınızı öğrenebilir miyim?
    Yorulabiliyorum,
    Sanıldığı gibi para içinde yüzmüyorum,
    Sosyal sorunlar yaşayabiliyorum,
    Zaman ayıramayabiliyorum,
    Kırılabiliyorum...

    Robot Değilim


  4. #3
    MaxiGamer
    AKN-C98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    25 Şubat 2012
    Konular 
    6
    Mesajlar  
    133
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  99
    R. Hali
    AKN-C98's: Horny

    Alıntı kovboi Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    Biraz inceledim oldukça çalışılmış bir yazılım gibi görünüyor. Devexpress DLL'leri için nasıl bir çözüm uyguladığınızı öğrenebilir miyim?
    programı yapmamın 2 amacı vardı ilk olarak silkroad üzerinde kendi api mi yazarken hem test etmek hemde optimize etmekti ikinci olarakda devexpress'in kapasitesini nereye kadar varacağını denemem,test etmem ve bulmam için yapmıştım ve devexpress birazcık dikkat edildiğinde kullabilir olduğuna kanaat getirdim dlls için özel bir mekanizma var uygulamanın kullanmak istediği dosya,klasör ve dll yi otomatik olarak algılıyor ve içindeki data bölümünden bunu programa iletiyor diske yazmadan herhangibi bozulma ve performans düşüklüğü yaratmadan

    boyutun 20mb olmasının sebebide onlar zaten ^^ normalde 196kb program



  5. #4
    MaxiGamer
    kovboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    12 Ocak 2014
    Nerden
    Düzce
    Oyun
    Silkroad, BattleField 4
    Konular 
    36
    Mesajlar  
    934
    Edilen Teşekkür 
     186
     Alınan Teşekkür  :  466
    R. Hali
    kovboi's: Depressed

    Alıntı SK7YL3S35 Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    programı yapmamın 2 amacı vardı ilk olarak silkroad üzerinde kendi api mi yazarken hem test etmek hemde optimize etmekti ikinci olarakda devexpress'in kapasitesini nereye kadar varacağını denemem,test etmem ve bulmam için yapmıştım ve devexpress birazcık dikkat edildiğinde kullabilir olduğuna kanaat getirdim dlls için özel bir mekanizma var uygulamanın kullanmak istediği dosya,klasör ve dll yi otomatik olarak algılıyor ve içindeki data bölümünden bunu programa iletiyor diske yazmadan herhangibi bozulma ve performans düşüklüğü yaratmadan

    boyutun 20mb olmasının sebebide onlar zaten ^^ normalde 196kb program
    kastettiğim performans değildi zaten motor algoritmalar arayüzden ayrı iş parçacıklarında çalıştıkları için devexpress performansının çok önemi de olmuyor genel performans açısından. Devexpress komponentleri ile yazılım geliştirildiğinde kullanılan özelliklerin bulunduğu DLL kütüphaneleri kullanıcı bilgisayarda da olması gerekiyor. Aksi halde DLL hatası verebiliyor.

    Bir arkadaşım bu konuda .net reactor gibi yazılımları kullandığını söylemişti. Ben de şu sıra panel geliştiriciler için yeni bir logger yazılımı tasarlıyorum arayüzü devexpress yapıyorum. Gerekli DLL'leri kullanıcı bilgisayarına yüklemeden veya exe yanında rar içerisinde vermeden veya herhangi bir setup kullanmadan programı çalıştırmak için DLL'leri C++ dilinde olduğu gibi exe içerisine enjekte etmekten bahsediyordum. C# dilinin böyle bir özelliği ne yazıkki yok.

    Sizin yazılım benim bilgisayarda devexpress kütüphaneleri tam olduğu için haliyle sorunsuz çalıştı. Bu konuda bir düzenleme yaptınız mı bunu merak ediyorum. Aksi halde temiz bir sunucuda programı çalıştırmak için kütüphaneleri de tamamlamak gerekiyor biliyorsunuz.
    Yorulabiliyorum,
    Sanıldığı gibi para içinde yüzmüyorum,
    Sosyal sorunlar yaşayabiliyorum,
    Zaman ayıramayabiliyorum,
    Kırılabiliyorum...

    Robot Değilim


  6. #5
    MaxiGamer
    AKN-C98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    25 Şubat 2012
    Konular 
    6
    Mesajlar  
    133
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  99
    R. Hali
    AKN-C98's: Horny

    Alıntı kovboi Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    kastettiğim performans değildi zaten motor algoritmalar arayüzden ayrı iş parçacıklarında çalıştıkları için devexpress performansının çok önemi de olmuyor genel performans açısından. Devexpress komponentleri ile yazılım geliştirildiğinde kullanılan özelliklerin bulunduğu DLL kütüphaneleri kullanıcı bilgisayarda da olması gerekiyor. Aksi halde DLL hatası verebiliyor.

    Bir arkadaşım bu konuda .net reactor gibi yazılımları kullandığını söylemişti. Ben de şu sıra panel geliştiriciler için yeni bir logger yazılımı tasarlıyorum arayüzü devexpress yapıyorum. Gerekli DLL'leri kullanıcı bilgisayarına yüklemeden veya exe yanında rar içerisinde vermeden veya herhangi bir setup kullanmadan programı çalıştırmak için DLL'leri C++ dilinde olduğu gibi exe içerisine enjekte etmekten bahsediyordum. C# dilinin böyle bir özelliği ne yazıkki yok.

    Sizin yazılım benim bilgisayarda devexpress kütüphaneleri tam olduğu için haliyle sorunsuz çalıştı. Bu konuda bir düzenleme yaptınız mı bunu merak ediyorum. Aksi halde temiz bir sunucuda programı çalıştırmak için kütüphaneleri de tamamlamak gerekiyor biliyorsunuz.

    Dediğim gibi özel bir mekanizması var programın bu mekanizma isterse programın çalıştığı pc'de hiç devexpress kurulmamış olsun program o kütüphaneyi pc'den değil kendi içindeki data kısmından okutuyor yani kullanacak kişinin devexpress'i yüklemesine gerek kalmıyor performans da ki kastım da mekanizma da ki i/o ^^ devexpressin performansı değildi kastım ama yinede iyi thread kontrol olmadıkca ui performansı kötüleşedebiliyor devexpressin

    Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız. burdakini denemen yardımcı olabilir projene sana bağlı ama okutabilirsin dll leri eğer bunu yaparsan devexpressin yüklü olmasınada gerek kalmaz kullanacak pc'nin
    Mesaj AKN-C98 tarafından (29 Ocak 2017 Saat 18:25 ) değiştirilmiştir.



  7. Aşağıdaki üyeler AKN-C98 isimli kullanıcıya bu faydalı mesajı için teşekkür etti:


  8. #6
    MaxiGamer
    kovboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    12 Ocak 2014
    Nerden
    Düzce
    Oyun
    Silkroad, BattleField 4
    Konular 
    36
    Mesajlar  
    934
    Edilen Teşekkür 
     186
     Alınan Teşekkür  :  466
    R. Hali
    kovboi's: Depressed

    Alıntı SK7YL3S35 Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    Dediğim gibi özel bir mekanizması var programın bu mekanizma isterse programın çalıştığı pc'de hiç devexpress kurulmamış olsun program o kütüphaneyi pc'den değil kendi içindeki data kısmından okutuyor yani kullanacak kişinin devexpress'i yüklemesine gerek kalmıyor performans da ki kastım da mekanizma da ki i/o ^^ devexpressin performansı değildi kastım ama yinede iyi thread kontrol olmadıkca ui performansı kötüleşedebiliyor devexpressin

    Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız. burdakini denemen yardımcı olabilir projene sana bağlı ama okutabilirsin dll leri eğer bunu yaparsan devexpressin yüklü olmasınada gerek kalmaz kullanacak pc'nin
    Ben yanlış anlamışım ekstra kaynak için teşekkür ederim
    Yorulabiliyorum,
    Sanıldığı gibi para içinde yüzmüyorum,
    Sosyal sorunlar yaşayabiliyorum,
    Zaman ayıramayabiliyorum,
    Kırılabiliyorum...

    Robot Değilim


  9. #7
    MaxiGamer
    AKN-C98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    25 Şubat 2012
    Konular 
    6
    Mesajlar  
    133
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  99
    R. Hali
    AKN-C98's: Horny

    Alıntı kovboi Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    Ben yanlış anlamışım ekstra kaynak için teşekkür ederim
    Hiç sıkıntı yok dedim gibi farkındalık için yapmıştım projeyi ve şuan iyi durumda bildiğim bir şey olursa da paylaşıyorum elde ettiklerimi ^^



  10. #8
    Bölüm Görevlisi
    OVE čovjek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    05 Ağustos 2015
    Nerden
    sakarya-akyazı
    Oyun
    Silkroad Online,CS : GO,Zula
    Konular 
    52
    Mesajlar  
    891
    Edilen Teşekkür 
     57
     Alınan Teşekkür  :  265
    R. Hali
    OVE čovjek's: Doh

    eline sağlık güzel olmuş guard için teşekkurler bu guard herhangi bir sunucuya bağlı mı yoksa direk sınırsız kullanabiliyor muyuz

  11. #9
    MaxiGamer
    AKN-C98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    25 Şubat 2012
    Konular 
    6
    Mesajlar  
    133
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  99
    R. Hali
    AKN-C98's: Horny

    Alıntı OVE čovjek Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    eline sağlık güzel olmuş guard için teşekkurler bu guard herhangi bir sunucuya bağlı mı yoksa direk sınırsız kullanabiliyor muyuz
    her hangi bir sunucuya bağlı değil istediğin kadar kullanabilirsin sadece ilk paylaşımdan dolayı 30 günlük bir deneme sürümü olan versiyonunu koydum ama kullanmak isterim dersen p.m atman yeterli hemen lisanslı hale getirebilirim bunu yapmamın sebebi güncel olmasını sağlamak ^^ dedim gibi hiç bir sunucuya bağlanmasına gerek yok ister 1 yıl ister 10 yıl bile kullanabilirsin kayıt dosyasını atarım sunucuyla değilde kayıt verisi ile çalıştığından işte "kontrol sunucusu kapalı program kapanıyor" falan olmaz can sıkıcı şeyler yok



  12. #10
    GRAFİKER
    nevfell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    27 Ağustos 2010
    Nerden
    İstanbul
    Oyun
    Grafiker - Cinema3d
    Konular 
    146
    Mesajlar  
    2,459
    Edilen Teşekkür 
     1,082
     Alınan Teşekkür  :  601
    R. Hali
    nevfell's: Cool

    Elinize sağlık ama keşke türkçe yapsaydınız kendi dilimize sahip çıkmış olurduk..
    Youtube Kanalımıza Abone Olun : www.youtube.com/iMaxiGame

    Facebook Sayfamızı Beğenin :
    www.facebook.com/MaxiGame

    Twitter Sayfamızı Takip Edin : twitter.com/iMaxiGame

    Silkroad Afiş Logo Grafik Tasarım: www.maxigame.com

    Ne Mutlu Türküm Diyene...[M.Kemal Atatürk]

  13. Aşağıdaki üyeler nevfell isimli kullanıcıya bu faydalı mesajı için teşekkür etti:


  14. #11
    MaxiGamer
    gmhasan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    28 Kasım 2013
    Oyun
    Silkroad
    Konular 
    15
    Mesajlar  
    135
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  47
    R. Hali
    gmhasan14's: Happy

    Alıntı nevfell Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    Elinize sağlık ama keşke türkçe yapsaydınız kendi dilimize sahip çıkmış olurduk..
    Katliyorum Az Once Yabanci Bir Forumda Gordum Bizim En Gicigima Gidende TÜRKlerin Yaptigi Birseyi Sahiplenmeleri

  15. Aşağıdaki üyeler gmhasan14 isimli kullanıcıya bu faydalı mesajı için teşekkür etti:


  16. #12
    MaxiGamer
    AKN-C98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    25 Şubat 2012
    Konular 
    6
    Mesajlar  
    133
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  99
    R. Hali
    AKN-C98's: Horny

    Alıntı nevfell Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    Elinize sağlık ama keşke türkçe yapsaydınız kendi dilimize sahip çıkmış olurduk..
    haklısın tabi de global olsun istediğimden İngilizce yaptım ama sadece GUI İngilizce oyun içindeki mesajların hepsi Türkçe de yapılabilir



  17. #13
    MaxiGamer
    mokor1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    14 Ocak 2017
    Oyun
    silkroad
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    12
    Edilen Teşekkür 
     3
     Alınan Teşekkür  :  2

    Program güzel gibi ama ben kendi bilgisayarımda denedım ıp portları gırdım soylenen ayarları yaptım calıstıramadım db e baglandı ama serverda degısen bısey olmadı resım olarak atyorum sorun ne acaba.

    [IMG]Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.[/IMG]


    Sorun düzeldi arkadaş cok yardımcı oldu sağolsun suan hıc bır sıkıntı yok gayet guzel sekilde çalışıyor. paylaştığı için teşekkürler.
    Mesaj mokor1234 tarafından (30 Ocak 2017 Saat 04:36 ) değiştirilmiştir. Sebep: sorun düzeldi

  18. Aşağıdaki üyeler mokor1234 isimli kullanıcıya bu faydalı mesajı için teşekkür etti:


  19. #14
    MaxiGamer
    gmhasan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    28 Kasım 2013
    Oyun
    Silkroad
    Konular 
    15
    Mesajlar  
    135
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  47
    R. Hali
    gmhasan14's: Happy

    Nasil Duzelttiniz ?

  20. #15
    MaxiGamer
    AKN-C98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    25 Şubat 2012
    Konular 
    6
    Mesajlar  
    133
    Edilen Teşekkür 
     26
     Alınan Teşekkür  :  99
    R. Hali
    AKN-C98's: Horny

    Alıntı gmhasan14 Nickli Üyeden Alıntı Değerli ziyaretçi linkleri görebilmek için siteye üye olmalı eğer üyeliğiniz varsa üye girişi yapmalı ve konuya düzgün bir yorum yapmalısınız.
    Nasil Duzelttiniz ?
    SS4_UPDATE#2.rar olanı indirdiniz mi yani güncellenmiş olanı ?



  21. Aşağıdaki üyeler AKN-C98 isimli kullanıcıya bu faydalı mesajı için teşekkür etti:



Toplam 9 Sayfadan 1. Sayfa 123 Sonuncu

Benzer Konular

  1. vSRO SRO Module Packet Analyzer
    Konuyu Açan: Iwa, Forum: vSRO Rehberleri ve Dosyaları.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj : 18 Mayıs 2021, 09:43
  2. CSRO-R Exploit Filter & Pet Filter - Kaynak Kodları İle
    Konuyu Açan: Nursis, Forum: CSRO Rehberleri ve Dosyaları.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj : 23 Haziran 2020, 23:12
  3. Diğer Guard için en ideal packet analyzer
    Konuyu Açan: paradise1992, Forum: SRO Private Server Sorunlar ve Çözümleri.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 13 Aralık 2016, 07:28
  4. Packet Skill Tool (Euro & China)
    Konuyu Açan: msterou011flu, Forum: vSRO Rehberleri ve Dosyaları.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 31 Ağustos 2014, 12:21