MaxiGame Forum HitPvP AndroidEvim Forum Facebook Fan Page Twitter Official Page MaxiGame Official Discord Channer Youtube Official Page TR Dil En Dil


  1. #1
    MaxiGamer
    iso344 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Oyun
    Silkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar  
    4
    Edilen Teşekkür 
     0
     Alınan Teşekkür  :  0

    mbot ta hata yaşıyorum yardım edin

    arkadaşlar lutfen yardım edin mbot 2 3 tane acarken kesen bi tane kendi kedine gizleniyo ve göster baştıgım halde acılmıyo mecburen kapatım baştan acamam lazım ama yeniden aynısı oluyo bu yuzden hep tek bi tane acımak zorunda kalıyorum yardım edin lutfen acill

  2. #2
    Genel Yönetici
    Gravity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    14 Nisan 2009
    Nerden
    Kocaeli / İzmit
    Oyun
    BlackPearl
    Konular 
    161
    Mesajlar  
    2,820
    Edilen Teşekkür 
     899
     Alınan Teşekkür  :  1,480
    R. Hali
    Gravity's: Vefakar

    Çharlar arasında çok sık geçiş yapıldığında bu sorunla hepimiz karşılaşıyoruz.

    Pc'nizi virüslerden korumaya özen gösterin en önemli sebeplerden biri budur.


  3. #3
    MaxiGamer
    iso344 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Oyun
    Silkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar  
    4
    Edilen Teşekkür 
     0
     Alınan Teşekkür  :  0

    pc ye yeni format attım virus olması imkamsız bnm arkadaşlar bi pc de 6 7 tane char acabiliyo

  4. #4
    Genel Yönetici
    Gravity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    14 Nisan 2009
    Nerden
    Kocaeli / İzmit
    Oyun
    BlackPearl
    Konular 
    161
    Mesajlar  
    2,820
    Edilen Teşekkür 
     899
     Alınan Teşekkür  :  1,480
    R. Hali
    Gravity's: Vefakar

    Sizde acabilirsiniz pcniz saglamsa sorun olmaz.

    Bu bir sorun degil yada herhangi bir cozumu yok pc yeni baslatilmissa ram kullanimi azken sogukken genelde bu sorun yasanmaz uzun saatlerden sonra pc hantallasmaya basladiginda arada pcyi yeniden baslatin faydasi olucaktir.

    Charlar arasinda cok sık gecis yapildiginda malesef bu sorun oluyor hatta bazen oyundanda atabilir.


  5. #5
    MaxiGamer
    iso344 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Oyun
    Silkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar  
    4
    Edilen Teşekkür 
     0
     Alınan Teşekkür  :  0

    tmm saol

  6. #6
    MaxiGamer
    mert123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    19 Mayıs 2009
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    1
    Edilen Teşekkür 
     0
     Alınan Teşekkür  :  0

    arkadaşlar mbotta ( bilgileri kaydet başlangıçta oto giriş yap yazısının altında Not logged in yazıyor ve client başlatılamıyor yardımcı olur musunuz

  7. #7
    Genel Yönetici
    Gravity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi 
    14 Nisan 2009
    Nerden
    Kocaeli / İzmit
    Oyun
    BlackPearl
    Konular 
    161
    Mesajlar  
    2,820
    Edilen Teşekkür 
     899
     Alınan Teşekkür  :  1,480
    R. Hali
    Gravity's: Vefakar

    Alıntı mert123 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar mbotta ( bilgileri kaydet başlangıçta oto giriş yap yazısının altında Not logged in yazıyor ve client başlatılamıyor yardımcı olur musunuz
    kullanıcı adı ; legendery

    şifre ; legendery